| Kyle |
|
|
 |
| Geregistreerd op: 13 Jan 2008 |
| Berichten: 7 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Citaat: |
Marjolein Bouwman, de eierstokkankerpatiënte uit het artikel over de natriumbicarbonaattherapie van de Roomse arts Tullio Simoncini in Revu 8, is in Italië genezen verklaard.
Ze ging ‘gewoon’ voor een controlescan en de plaatsing van een nieuwe katheter in haar buikholte naar Rome, maar kwam genezen verklaard terug. ‘Toen ik na de operatie wakker werd, stond dokter Simoncini glimlachend aan mijn bed. De kanker is weg, geen spoortje in mijn lichaam. Ik ben nog drie keer omgedraaid voor extra kijkoperaties en daarna is een echografie gemaakt. Het is daarna door drie Italiaanse artsen bevestigd.’
Het nieuws kwam sneller dan verwacht. ‘Mede omdat ik vrij hoge doses bica aankon, is mijn genezing wellicht zo snel verlopen. Ik spuit nog steeds dagelijks een kleine dosis om microscopische uitzaaiingen te voorkomen, maar het gevaar is volgens Simoncini geweken.’
Oncoloog Marcel Soesan van het Slotervaart ziekenhuis reageert sceptisch: ‘Ik wil graag geloven in zo’n wondertherapie, maar er zitten teveel onduidelijkheden in dit verhaal.’ Hij somt op: ‘Als haar kanker is vastgesteld in een Nederlands ziekenhuis voor ze naar Rome ging, moet daar een gerapporteerde diagnose van zijn. Is destijds weefsel weggehaald, geanalyseerd en vastgesteld dat het om kanker gaat? Is er een kijkoperatie opgenomen, die men naast de recente kijkoperatie in Rome kan leggen? Verder valt eierstokkanker aan te tonen via een stofje dat dan een verhoogde bloedwaarde heeft. Bloedtests van voor en na de bicabehandeling vertellen al een heleboel.’
‘Wordt dit alles aangetoond, dan ben ik sterk geneigd te geloven dat de natriumbicarbonaattherapie Marjolein heeft genezen. Maar op dit moment valt er nog niets zinnigs over te zeggen. Ik hoop daarom dat ze alle gegevens rond haar genezingverklaring dubbelcheckt om met feiten op tafel te kunnen komen. Ook omwille van zichzelf.’
Volgens Marjolein zijn er legio bewijzen: ‘Bloedonderzoek, een echografie en een kijkoperatie van vóór mijn operatie in Nederland waarbij mijn rechtereierstok werd verwijderd, wezen alledrie op eierstokkanker. Een bloedtest van vorige week toonde dat mijn bloedwaarde nu weer gezond is.’ Verder is haar verwijderde tumor door twee Nederlandse ziekenhuizen onderzocht. ‘Beide hadden als conclusie kanker, een agressieve vorm met een hele kleine genezingskans. Ze kunnen niet meer aankomen met dat ik geen kanker zou hebben gehad. Ze hebben daar nota bene mijn rechtereierstok om verwijderd.’ Ze is van plan binnenkort voor een second opinion met scans van voor haar bicatherapie en actuele scans haar genezing bevestigd te krijgen bij een Nederlandse arts. Een opname van de kijkoperatie en de echografie uit Rome zijn naar haar onderweg, vertelt ze.
Zelf is Marjolein inmiddels overtuigd: ‘Maar ik kan me natuurlijk voorstellen dat men zwart op wit bewijs wil zien. Ik ben dan ook volledig bereid tot medewerking. Al moet ik naar een arts in Tokio, als ik zo kan bewijzen dat de bica gewerkt heeft, sta ik er voor open. Ik wil dit aan het licht te brengen.’
Het video-interview met Marjolein Bouwman is op www.curenaturalicancro.nl te zien.
Bron en copyright: Ronald Huissen/Revu |
Opmerkelijk dat juist een blad als Revu zich durft te presenteren als ze met dit en het voorgaande artikel gedaan hebben.
Marjolein gefeliciteerd!
Kyle |
|